Thursday, January 27, 2011

My Lurve Bear-bear..

hahaha  arini nak bercerite tentang bear2 la...tibe2 je kan..haha tapi xpe mgisi mase lapang..haha thanks 2 senah coz bagi aku peluang pinjam broadband untuk update blog lurve u lah....hehe =D



e
huahuahua ......teddy inilah teddy bear yg plg setia dengan aku..dan aku pun paling setia dengan bear2 nie...hehe gilo betoi...bear2 nie ialah salah satu barang yang sangat aku sayang...urm bear2 nie pun BFF aku jugak yang bagi..sempena besday aku time aku form5 dulu...BFF bukan boyfrenz k but BESTFRIENDSFOREVER...haha...sayang giler arr kt dyowng...

haahah  nie la muke time sekolah menegah yang paling setia bagi aku hadiah setiap tahun apabila besday menjelang...hahaha setiap tahun bile besday ade je la bende yang dyowng nak bagi..tapi kadang2 dyowng pun pening jugak nak bagi ape kat aku coz aku terlalu byk barang yang suda aku miliki ...hehe....ktowang sume memang suke tukar-tukar hadiah bile bufday...huhu...tapi bear2 nie la  yang paling aku sayang sekali...setiap malam mesti xkan berpisah punye...haha itulah peneman aku...heehee bear2 nie dywong kongsi beli ramai2 bagi kt aku...sebab senang bile kongsi ramai2 jimat pun jimat...hehe ktowng selalu akan sambut bufday dengan cara bagi surprise prezent jela...sejak dyowng bagi aku bear2 nie la yang buat aku mule suke bear2...hehe kalau tidak aku xsuke sangat..eh ade tertinggal seorang kawan aku yang suke bagi aku prezent iaitu HASLINDA ROSLAN..haha teman sekatil aku selama 3tahun..hehe

hahaha inilah orangnye....kami sume kawan baik..hehe oke setakat nie la gile2 aku kaly nie...jap g kalau free2 aku sambung cite lain lak...haha =D

No comments: