Saturday, January 8, 2011

Kereta IdamanKu..

Haahaa ni lah kereta idamanku..MINI COOPER...maybe ramai yang suke kereta macam nie tapi aku suke giler-giler kereta ini..dan aku ingin memilikinya...walaupun agak sukar untuk memilikinye tapi insyaAllah jika ade rezki xkemana kan..walaupun kereta ni kecik je tapi aku tetap suke..comey kot kereta nie...hehe =)...tapi aku lebeyh suke warna merah or putih tapi merah ramai sangat la orang pakai so aku lebeyh berminat warna puteh kerana warna puteh jarang orang pakai..aku memang suke btol berlainan dengan orang nie..hehe or yang plek-plek 2 adalah keunikannye..kereta ini kecik dan sempit jugak kot tapi aku tetap suke..aku memang suke yang kecik-kecik nie sebab aku xsuke kereta besar-besar plek kan..sume orang nk kereta besar-besar tapi aku je nak kereta besar-besar sebab senang ckit kalau kereta kecik-kecik nie kalau nak park kt maner-maner pun senang jew..senang je nk masok tempat kecik pun boleh masok..bukan nk masok je senang nak keluar pun senang..hehehe oke 2 jela aku nak bagitau sal kereta idaman aku..oke salam

No comments: