Wednesday, May 4, 2011

Oh My Blogger.......

Assalammualaikum......waduh2 lama jugak seyh aimie tidak update blogger nie...ish3...busy bebenor yeaa....biase la dah akhir2 sem..tapi hari ini bersamaan dengan 4 mei 2011 hari rabu tibe-tibe lak teringat nak update walaupun tengah exam..hahhh sebenarnye tengah tension dengan psiko nie...ade sesetengah sub topik yang kurang faham...waduh susah betul nak mintak tolong doktor psikologi saya ajar kan tapi tengah sakit plak dye..ish3 doktor pun sakit tau..sian2...xpe2 ape-ape pun awak semoga cepat sembuh yea...huhu...
oke dah tutup citer pasal doktor psikologi sekarang bukak cite lain lak..hurmm percaya atau tidak saya amat suka pada keletihan....agak-agak pelik tak..maner ade orang suka pada kepenatan tapi saya sangat suke kan nye...Apabila kite letih kite akan lupe segala-segala masalah yang ade..so untuk nak meletihkan diri terpakse la kite kene menyebokkan diri..hadoii...manusia macam-macam..haha macam kenal je ayat tu...masalah betul....maaf la hari nie saya agak merepek meraban sikit kerana ke tensionan melanda diri...tension doktor psikologi saya sakit....huhu.....oke lah dah la 2 merepek nnty orang cakap saye gilerrr plak...oke =D

Maaf jika terlalu merepek....
=D

2 comments:

adh anna ;) said...

hahaha alolo ksian doktor tu ye.. ermm g rawat cepat meh!

AiMiE(WhitePink) said...

hehe itu le....ish2 sedeyh bebenor yea...dktor ckp boleh rwat sndri meyh..haha