Friday, May 6, 2011

Apabila Tamat Suda Asasi.....

Assalammualaikum.........

Jumpe lagi yea.....
Urmmm Arini nak story pasal setahun di asasi....Selama setahun di asasi pelbagai dugaan dan cabaran yang telah aimie lalui....Pelbagai jenis kawan-kawan perangai dan macam-macam lagi la...yang pelik-pelik pun ade....ish3 maknusia kan macam-macam haha...itu adalah salah satu trandmark lectrer saya....sangat-sangat famous....

Macam mana saya boleh masuk asasi di KUIS ek....urm memang tidak diduga...saya masuk Asasi di KUIS dengan cara yang mengejut...ikot kezen saya (TAZZI RATKHOM)...oke sekarang saya habis suda asasi selama 3 sem suda berlalu....hanya setengah langkah saje lagi untuk nak ke degree...Hati rasa sangat-sangat la lega apabila asasi telah tamat..just nak tunggu result saje...tapi  tak tahu la result nanti macam maner lulus ke tak harap-harap kaly nie anugerah dekan la yea......hehe....sekrang sangat-sangat tidak ku sangka kan...nanti masa degree pelbagai dugaan dan rintangan lagi yang saya akan tempuhi..tapi xpe saya sudah bersedie dengan sokongan orang tersayang saya...nanty mesti saya rindu teman-teman di kelas saya...mereka sangat sporting bebenor...gilo-gilo punye kepala...haha rindu korang nanti..harap-harap korang xkan lupe saya oke..
Nanti kami sume akan berpecah ke haluan masing-masing tapi xpe still kolej yang same kan..huhu =D
Aku rindu korang nanty....

oke sekarang saya tengah pikir ape nak buat sepanjang cuti...xde idea la...ingat nak g bercuti tapi pasti dan pasti xboleh g punye...urm dah lame xg bercuti...dulu plan nak g bercuti dengan budak-budak kelas tapi terpaksa di batal kan di atas sebab-sebab yang tidak boleh di elakkan.. oke harini letih sangat-sangat la so idea pun kurang tak tau nak story ape lagi..nanti la sambung ag..huhu =D

lalalalalalalalala =D

No comments: