Saturday, March 5, 2011

HiDupku Sepi TanpaMu..

(Cerita Donggeng)


Aku Kesunyian kerananya terlalu sibuk....
Suatu Ketika dahulu aku langsung tidak hiraukan nye...walaupun setiap hari dia ganggu hidup dengan kata-kata yang sangat menyentuh hati..Dia juga selalu menyanyi untuk aku tapi nasib baik la suara dia sedap je..tetapi ketika itu aku langsung tidak pedulikan sayangnye itu walaupun dia seringkali membuatkan aku tersenyum aku tetap tidak nampak kewujudannye dalam hidupku..Aku hanya anggap dia sebagai kawan rapatku sahaja..setelah sekian lame kami berkenalan dan berkawan aku tetap tidak endahkan nye dan tidak menyayanginye walaupun hampir setiap hari dia mgatakan yang dia myayangi dan mencintaiku..sekali pun aku tidak pernah membalas kata-kata nya itu..Aku sangat buta ketika itu..walhal , permata sudah ade didepan mataku..tetapi sejak dia sebuk dengan exam nye dan kerja-kerjanya ketika itu lah aku merasakan hidupku kehilangan sesuatu yang berharga...dia juga sudah banyak membantu aku dalam apa jua hal dan masalah..Dia juga sudah banyak memberi nasihat dan pengajaran kepada ku supaya menjadi student the best...Dia adalah seorang pelajar yang pandai kerana setiap kali final resultnye mesti dapat anugerah dekan.dia seorang yang sangat bijak dan berpegetahuan luas setelah sekian lame aku berfikir baru lah aku sedar yang aku perlukannye..walaupun dia jauh berbeza dari aku tapi aku yakin dia seorang yang sangat jujur dan baik..dia juga seorang yang sangat psikologi..Dia selalu psiko aku tetapi aku xheran langsung..Dia selalu cakap dekat aku yang dia seorang yang jahat tapi aku tahu semua orang tahu mane ade orang jahat mgaku dirinye jahat kan..so sekarang aku langsung xheran dengan kata-katanye yang dia selalu cakap dia jahat..Cinta itu kan Buta..sekarang dia masih dalam kesibukan tetapi aku tetap mnunggunye...kerana dia jodoh pintu ku...Aku merindui jodoh pintuku....Aku sunyi tanpa bintangku...

HAHAHA ....Amacam jiwang tak cerite aku nie....
ini lah kerja apabila terlalu boring wat aseimen....
so jdi jiwang-jiwang kejap...hehe
cerita ini semuanya rekaan semata-mata tau tiada kene mengena dengan hidup atau pun yang sudah tiada..haha..
rekaan dari aku sendiri terer tak aku mereka2 cipta cerita.......hahahaha

No comments: