Thursday, August 30, 2012

Birthday girl

Assalammualaikum..fuhhh
agak lame rasenyee saya tak updates blog sendiri kan..haishhh busy sungguh ni..hehe tapi hari tetiba plak rasa nak update tentang bufday saya yang sudah pun sebulan lebih berlalu..hoho 

jengjeng...taraaa nie surprize bufday dari classmate ksygan saya..dapat kek secret recipe ag tu tau..hekhek



inilah wajahku apabila keletihan bertambah dengan kegembiraan hanya gigi saja bole nampak..huuhuu... pape pun thanks kawan-kawan..love uollss so much <3 p="p">


putih tak gigi saya...haha


nie plak hadiah dari abang saya yang sangat pemalas..haha malas sikit je..
pape pun abang saya memang terbaekk...thanks abangku..

ini plak bear-bear kesayanganku..Cik Akiroro..cewahhh namenye xbole blahkan
haha sayang gilo kat bear2 nie tau...jangan main2..hoho


ok actually ade banyak lagi nak share time bufday tapi mase tidak mengizinkan lah..huhu
ok caw dulu...jumpe lagi next entry yaa...

saya sayang kamu semua.. :)

No comments: