Monday, June 11, 2012

Sem Baru Azam Baru

Hye Hye Hye you you you...
Hahaha lame gilo kite tak updates blog kan kan...haha
harini saye disini dah masuk degree sem 3...Fuh cepat sungguh..InsyaAllah lagi setahun setengah saya akan habis belajar..Harap-haraplahh dapat lah grad awal..nak kerja cepat-cepat..Untuk sem baru nie saya ade Azam baru oleh kerana result sem lepas kurang memuaskan hati untuk sem ni pasti saya akan buat yang the best in world. wahh over ajerr.. name pun dah sem 3 kan mesti lah kne struggle..Azam saya untuk sem kali ni kite nak tidur awal sebelum pukul 12..Bak kata puan isfadiah kita mesti tidur tepat pkul 12 sebab pkul 12 time untuk badan kite berehat dan mengeluarkan hormon-hormon yang tidak baek didalam badan kita..so sem kali nie mahukk tidur awal insyaAllah..lepas tu kite nak rajinkan diri untuk ke library dimana tempat untuk aku berstudy..disebabkan roomate ade seorang yang kurang myenangkan nmpak gayenye dia agak menganggu saya..hahah sian dia tak bersalah pun sebenarnye..then yang paling penting sekali untuk sem kali nie saya nak lupakan semua orang..eh semua orang..hahaha melampau lah tuh kan..tak-tak maksudnye nak lupakan siapa-siapa yang tak de kaitan dengan hidup saya lah..dan tak layan anasir-anasir yang tak patut dilayan..haha sebelum nie rajin betul tapi kali tibe-tibe jadi malas..saya dah insaf tak nak berkawan lagi dah..haha untuk kawan perempuan its okk..haha over ajerr...dan juga untuk sem ni saya nak sentiasa menjadi manusia atau muslimah yang sentiasa berfikiran positif walau ape pun terjadi dan cube menjadi lebih baekk bukan selame ni kite jahat tapi nak jadi lebih baekk dari sebelum nie..Percayalah jika kita ingin berubah menjadi baek maka Allah dekatkan kite dengan orang-orang yang baek-baek...believe that..

oke sekian saja Azam kite untuk kali ini...
Assalammualaikum... :D

peace no war  ^_^

No comments: