Thursday, March 22, 2012

Top 5 Blogger cantik perempuan dari Malaysia


 
Blogger cantik perempuan dari Malaysia 

Industri blogging tanah air dah tak macam dulu lagi macam pada tahun 2005. Sekarang dunia blogging dah semakin warna-warni dengan kehadiran blogger dari Malaysia dalam berjumlah 2 juta keseluruhan. Tak dinafikan juga ada beberapa blogger yang mengaut keuntungan beribu-ribu RM sebulan hanya dengan berblog. So, admin nak perkenalan beberapa blogger wanita tanah air yang meningkat nama di persada tanah air. Rasanya blogger mana tak kenal dorang nih. Tak macam kite, takde orang kenal kite. :( hohoho

1. Fatin Liana


 
2. Hanis Zulikha


 
3. Lyssa Faizureen


4. Yuyu Zulaikha
(Actually nie budak kolej akuh nie.hoho myebuk jap)


5. Justin Bieber XD



P/S: ignore yang no 5 tuh. haha! nak cari blog dorang... sila optimumkan penggunaan google search pada pelayar anda.



2 comments:

Lyssa Faizureen said...

Waaa . Ada pulak dekat sini :)
Nak tutup muka kejap :O

AiMiE(WhitePink) said...

haha orang famous mane bole ttup muke nnti orng xkenal lah...haha pape pun tahniah2.. :)